已經約o左同一個fd一齊食飯
點知你一腳叉來
就要來我屋企
冇咩點做個pRojECt
只係改o左dd
大部份都係分開做-0-
原來你來o既目的係食KFC= =
之後仲去o左我屋企附近o既會所坐o左一陣
好無聊
唉-0-
++++++++++++++++++
打羽毛球
好驚好似上星期3咁落錯車
上星期落遲o左一個站
好慘
倒街全都係一d牙婆牙伯
唔方好得去邊-0-
行去九龍公園行到我死下死下
累死
天氣又咁熱
想死咩-0-
今次好彩
返我等到12號呢班車
好正
停係個場館門口
唔洗點行
但如果唔好彩o既話
就要坐K16
好煩
因為個場館係2個站之間
又相差好遠
只好係前一個站落
我覺得會快d ^o^
++++++++++++++++++
下個禮拜好多書要溫
IH qUiZ + enG dIcT
+++++++++++++++++++
多留cM喔~~
mY xG↓↓↓
http://www.xanga.com/CinnaSandra/