你真好--
肯借你果本俾我溫
你d普通話咁勁^o^
如果我係你就好囉=.=
++++++++++++++++++
中文堂::好彩~
要匯報-0-選唔倒我
英文堂::幾時先到R.yU教返牙???
個sTuDeNt tEaChER好唔得牙-0-
數學堂::d數好難牙-0-
要搵周圍d人教路教路
mUsIc堂::死喇
要自己選歌唱-0-
點算......又唔可以太高音又唔可以太低
因為我唱唔倒>.<
I.H.堂::發現老師o既搞笑處~~
mIsS. cHuNG個嬲起上來o既鼻孔係會變大
hAhA~~笑死我- -
eThiCS堂::又做工作紙
差d做唔切-0-
++++++++++++++++++++++
好想要返本PTH書
唉~~~
+++++++++++++++++++++++

mY xG↓↓↓
http://www.xanga.com/CinnaSandra/
多留cM喔~