超正
mRs. LaU同mRs. cHiN冇返
嘩
好多空堂-0-
4堂空堂=.=
有1堂mUsIc
2堂mAtHs+
1堂中文
勁hIgH
唸住4堂係個傾計+溫EnG dICt
點知
得2堂有得玩
2堂用o左來做LiSTenInG
搞錯~~~
算好
仲有2堂
1堂用來傾計
1堂用來↓↓↓
做一d小學生先玩o既野^o^
~天下太平~
我係最屎o既一個
同我玩果3個又起戰機又起保護網
但我呢.....
辛辛苦苦起完一支旗又俾人炸o左
我起o左多過15支旗
不過都俾人炸曬
講真
我玩呢d野唔係好得-0-
+++++++++++++++++++
英文堂::有3堂英文堂
做LiSTeNinG做到死
悶死
I.H堂::不停抽人抽中我
唉-0-真係唔好彩......
eThiCs堂::只係做工作紙
講夢想
e家發覺我冇咩夢想~~
+++++++++++++++++++
放學之後
去食lUnCh
好熱牙-0-
太陽好似射穿我d皮膚
食o左d米線
加o左d辣野係果倒
熱上+熱
+++++++++++++++++++
來身以為冇功課
只得一樣
點知
果2堂俾英文用o左
就+ o左2樣功課-0-

mY xG``
http://www.xanga.com/CinnaSanra/
多留cM喔~~