超悶 又是溫書 溫到幾時牙... 時間過得真慢- - iH好難 好多唔識 點算 個老師信唔過 累死人 我唔會再相信你 唔知聽日iS會點 好驚 希望冇事---- 請讓它順利過去 唔好嚇死我 隨時心臟病發死亡 今日 如常 自己一個悶悶地回家 也悶悶地溫書 好渴望我會是考完試 h0辛苦牙!! ++++++++++++++++++++ mY xG`` http://www.xanga.com/CinnaSandra/ 多留cM喔~ 無聊事我不會感興趣**
唔知聽日iS會點 好驚 希望冇事---- 請讓它順利過去 唔好嚇死我 隨時心臟病發死亡
今日 如常 自己一個悶悶地回家 也悶悶地溫書 好渴望我會是考完試 h0辛苦牙!! ++++++++++++++++++++
mY xG`` http://www.xanga.com/CinnaSandra/ 多留cM喔~
無聊事我不會感興趣**