要去太古城表演
好廢-0-
成班人上台
但係個台唔夠大
所以企係邊邊果d人要企落台
好彩
我唔洗^^
一個禮拜冇練首歌
咩都唔記得
唉~~
記性真差
只係記倒dd
+++++++++++++++++
之後
去無印睇o左一睇
買o左幾枝筆
我牙媽買o左好多睇落去唔多好味o既野食- -
仲買o左一個筆袋俾我細佬
超大又麻煩
唔知點解會鐘意
+++++++++++++++++++
買o左茶包俾我牙爸
返到屋企試試
表面就話係烏龍
點知沖出來好似日本綠茶
綠色的-0-
味道都有d似綠茶
+++++++++++++++++++
去買扭計骰
買o左2個
好貴牙
$4x蚊
+++++++++++++++++++
再去aPitA買野
好多好多
最好o既係......
雪糕
個售貨員不停俾我地試雪糕
我地都冇話要試-0-
見倒3送1
好hApI
好味牙~~
不過
遲早肥死突- -
唔想做肥人
++++++++++++++++++
死- -
又到考試
好驚牙~
又要溫書囉
++++++++++++++++++

mY xG``
http://www.xanga.com/CinnaSandra/
多留cM喔~