2010 年 11 月 6 日  星期六   晴天 
2010-11-06

  

連日泥朋友們都比好多煩事打敗左

見到你地咁........心都痛埋

唔係講笑

雖然幫唔到咩手

但係真係呀

拎d勇氣出泥啦..........信自己亦相信伙伴

唔可以只係原地踏步架

人係要向前咁麻

唔好因為1d野而打沉自己先得架

的起心肝做個了斷吧

唔好再比自己鑽牛角尖啦.......

唔好再亂諗野啦

我的朋友們........開心點吧......打起精神

不要忘記Smile...........=]

笑^^

 

發表時間:2010-11-06 04:25 AM