尋日系好好好開心噶一日啊!!終於買左我想買好耐噶DIOR唇彩~
之後又去左行街街!都好耐無行街LU~同彩記行街真系完全唔會悶囖!!系甘系度搞爛GET=.=
晚上就同左爛王同彩記去左海洋公園玩!!!正!!!真系幾好玩!!夜晚噶海洋公園系唔同D!!
佢地系甘拖我去玩D死人機動遊戲!嚇到我傻!!佢地仲系度取笑我囖!!頂的!!賤人!!
尋晚應該系我呢20年來玩得最多機動遊戲噶一次啦!!
玩左5個(海盜船\飛鷹[被逼的]\摩天輪\觀光塔\纜車)!!勁野!!掌聲鼓勵鼓勵!!!!!
玩完之後仲去左北角吃糖水添!!好鬼好味啊!!!
|