真系好耐都無打日記啦!!
呢排唔系忙只系太無聊!哈哈~~
MOK2出左成績好耐!得嗰三百幾分!!唉~做得D乜啊!
算啦!!!比D心機希望可以考上去武漢啦!
尋日Martin來左!同我講左一個好恐怖噶問題:金融學非常非常難讀!
啊~~~~~~點算好呢???(米鬼理住!!)
呢排噶天氣好鬼差!系我一年入面最討厭噶天氣:落雨+潮濕!頂!
搞到我好鬼死頭痛=.=
哈~但我呢排中意左返學!一來系想上多D堂聽多D書
二來系坐左系吹水波拉同盞鬼班長前面!好鬼好玩~SO FUNNY!^.^
尋日好開心啊!渤渤送左D Hellokitty噶野比我!(仲要系日本版噶!)
Supper開心啊!!!THX渤渤!!
聽日要返大陸啦!!返去拜山哦~希望神明保佑我可以考到好噶成績啦~
|