| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 1 月 13 日 星期六  |
新張開業大吉哇>3<  |
分類: 未分類 |
其實琴日已經開左qooza ga啦~但係因為操作上ge問題,so...唉~大家都知咩事ga啦~
12點幾終於起左身....
之後就緊係食午餐啦~
食左幾個叉燒包....
飽死~_~ -0-
之後就開始玩電腦搞qooza lu~
搞左一陣
就打電話搵人求救
成功左lu~
係到特別鳴謝
※梁小朋友※ N ※貓小朋友※
thz*~
但係搞果d野真係好攰....
頭痛耶!!!~
但係見到自己終於整到d野出黎
好安慰........
係到都同
※阿欣※,※憲巾※,※小占※
講聲sorry.......
因為琴日掛住搞qooza而冇理到你地....
對唔住哇>3<
之後搞下qooza又講下電話咁就夜晚lu....
沖涼......+食dinner........
then又番左房又玩電腦.......
之後mum同我講:::
[[[[做咩唔睇勁歌ge?]]]]
我先記起原來今晚做.....
then就緊係即刻死出去睇啦~
有好多獎都係意料中事
都冇咩話特別好睇ge....
不過果個咩25年金曲金獎
拎獎果個竟然係
譚校長ge[[[愛情陷阱]]]
聽到果時勁爆無奈lo.........
到11點半到傻貓就打左黎
同佢又講左陣....
之後就打埋比木木
又傾左陣.....
嘻嘻~
木木好白痴
冇啦啦講話
:::我終於放左個屁:::
超級無奈....
唉...
最後因為頂唔順木木個阿哥ge低B行為
木木好識做咁話cut線
[[[錫哂你啦木木^3^]]]
之後就同傻貓傾電話
都係冇講聽日有咩做....
咁就算啦~
咁又傾番d自己ge無聊野lo~
then好不幸咁電話冇電....
問阿哥借果個衰人又唔借....
唉...
so就要用手機....
哎呀!!!我唔想爆分鐘哇!!!!>3<
|
|
|
COMMENT=] http://blog.qooza.hk/cecilia417 可吾可以帮我留言` 预祝亚纶生日快乐呀? 吾该吾好留系主页呀" 可以留多几个当然更加好啦" 万分感谢你...
P.S:如果可以的话`当然希望你可以叫下你D FD帮我留埋啦"
|
|
|
CaThY-* 於 2007-01-26 02:48 PM 發表:
我幾時有無啦啦講個句野牙.
我都冇講個句野
你姐係分明屈我姐..
頭燕.\/.
|
|
|
SHAN-] 於 2007-01-18 08:15 PM 發表:
|
|
|
小貓 於 2007-01-16 08:00 PM 發表:
唷....
AMY已經留左言俾我囉XD
{{{{而家爆緊你日記中XD}}}}}
|
|
|
小貓 於 2007-01-16 07:59 PM 發表:
Rebecca620話你個板令@V@'''
我係唔係可以甘答:I don't think so xDDDD
|
網主回覆
shit you!!! Posted at 2007-01-20 09:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
TO::蕉姐*
禾來也=]
你個QOOZA整得好靚唷-^^-
靚過我個個多多聲唷>V<'
BY::[][``傻婆**雪||〡 SuYI=]
P.S. 下次個名會短D GA NA-3333333-'
|
網主回覆
嘻嘻~雪雪黎左好開心呀~多謝哂你呀雪雪~其實我果個都唔係好令姐~我會繼續努力整令佢ga~ Posted at 2007-01-15 11:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
__kIT,, 於 2007-01-14 08:03 PM 發表:
趙趙,,
我都知我聰明嫁喇,,,
呵呵,,,你愛我呀,,,太開心了,,
牙cat,,
人地新板開張我點可以唔黎幫人地留留cm嫁,,
你個個,,,,我會去嫁,,得閒個陣就去喇,,
BY kIt,,
|
網主回覆
amy~唔只係新開張要留呀~平時都要每日黎睇下我有冇打日記ga!!! Posted at 2007-01-15 11:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
小貓 於 2007-01-14 07:51 PM 發表:
死蕉,甘講野....以後唔留cm俾你喇-_____________-''
to amy:得喇...留cm俾趙趙唔洗留俾我嫁喇,,,,,
|
網主回覆
呵呵~唔知係邊個話要爆我板呢?
amy緊係留比我啦~點有可能會留比你呢? Posted at 2007-01-15 11:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SHAN-] 於 2007-01-14 07:35 PM 發表:
你HATE SCHOOL嗎*?"
我都有睇勁歌
哈*-]
愛情陷井好聽*V*!-.-"
|
網主回覆
哇~愛情陷阱真係好聽到爆哂炸....-v- Posted at 2007-01-14 07:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
__kIT,, 於 2007-01-14 06:01 PM 發表:
我唔係第一個呀,,
我得個第二,,
成日都要人屈居第二嫁,,
不過我知我係趙趙心目中永遠係第一既,,
係咪呢,,[[唔可以話唔係,,我會殺死你]],,
趙蔚霖,,,我覺得我太聰明喇,,
因為你xanga個網係Cry168,,
但係入唔倒,,
跟住我就打番cry168就黎到喇,,
係咪絕頂既天才呢,,我都知係嫁喇,,
仲有呀,,
趙蔚霖,,
我愛你呀,,
你對我好重要的,,
比徐美英更重要,,,
[[講笑姐,,,我驚徐美英會將我五馬分屍,,
你都唔係唔知佢係幾咁[[[[好]]]]人嫁啦,,]]
算吧,,這些,,,心照的了,,,
BY kIt,,
|
網主回覆
唉...其實都係我ge錯....因為係我唔小心打錯左個網....好彩你夠聰明姐~
仲有呀~你話你愛我,你講錯哂啦!!!!Lee句應該係我講ga嘛!!!你點可以搶我對白ga?你搞到我好討厭你呀!!! Posted at 2007-01-14 07:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|