Cry168
暱稱: ※趙。蕉※﹏CrYsTaL
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~沙田踩單車~
新張開業大吉哇>3&...
文章分類
全部 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 2
留言總數: 20
今日人氣: 3
累積人氣: 1227
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 14 日  星期日   晴天


~沙田踩單車~ 驚訝 分類: 未分類

琴晚同傻貓傾電話傾到43個字......呵呵~又破左記錄lu~

本來諗住訓到點幾鐘先起身
點知11點幾果陣
聽到有電話聲
咁就死左落去聽電話
原來係鍾鍾N木木,佢地打黎就係同我講
:::喂~趙趙,去踩單車啦~:::
好無奈....
又唔早D講...

之後打比傻貓
打佢HOME
佢個好細佬話佢zzZZ
唔可以幫口叫醒佢....
好心啦~
太陽都晒到落去屁股到啦~
仲係到訓!!!
(雖然我本來都訓緊...-0-)
咁就打佢手機啦~
響左好耐先有把死死下ge聲聽左
好彩佢都醒目識聽電話
我都想cut佢線ga啦!~
之後終於講好左1點鐘番我地[可愛]ge母校等.....
但係我見時間仲早
so就懶多陣....
繼續
zzzZZZ

點知阿媽原來唔係HOME
搞到要自己煮野食....
咁又搞到遲左.....
唉...
都無解GE
次次都係我最遲...

咁之後去啦~
經過7777
死人鍾鍾請阿傻貓食雪糕
我同木木又冇!!!
點可以咁GA!!!!
哼!!!!
我同木木嬲死你啦!!!
THEN係一路上
傻貓都好低D咁唱兒歌

電視廣告GE[[[菊花]]]
李家仁醫生GE[[[小明坐火車]]]
路都諗緊佢GE  IQ有幾多
答案係....
1000~
因為我都係到陪佢癲...(卡卡...)

之後幾經辛苦終於上到車(81號仔)
我地又係到癲....
我同傻貓又係到
唱唱唱唱唱
仆仆仆仆仆
而全程鍾鍾都係扮演阿媽GE角色....

咁又過左一段時間
終於到左啦~(好感動....)
點知落左車先知到原來落錯車
我地枉信小人
鍾鍾,我地信錯左你喇!!!
之後就要行行行番去....
唉....
途中
又比果條死傻貓嚇
[[[呀媽~唔制呀>3<幫我打死佢啦~]]]
之後就到我地兩個黎嚇阿木木N鍾鍾
嘻嘻~

THEN就到左活潑動人歌聲演奏會開始啦~

第1首係可愛GE ***菊花***
~※菊花,菊花,人人都愛它,菊花,菊花,顏色多變化。※~

第2首係家仁醫生GE ***小明坐火車***
~※小明坐火車,坐火車探外婆。※~

第3首係家燕媽媽GE ***點解呢?***
~※媽咪,點解點解?媽咪,點解點解?※~

第4首就係唔知邊個GE ***豆腐蒸蝦米***
~※今晚食咩餸呀?我想吃炸子雞;今日食咩餸呀?豆腐蒸蝦米。※~

哇靠~
死傻貓唱得好難聽呀~
哇哈~
雖然好低B
但係好開針....^0^

THEN就到左LU~
租單車租左一粒鐘
HK$25
老細
好似貴左D喎?>3<
唔理啦~
一埸黎到
唔踩單車咪搞到好似好呆咁?
不可以!!!!
so就租左1粒玩下啦~

一路係到學踩
學得不容易
因為我之前真係一次都冇踩過兩個輪....
我已經好叻ga啦~
差少少少少就踩到......-v-
但係唔知點解個身點都係死去一邊....-0-
睇黎我真係肥左d wo....
踩唔到
真係好失望.....
不過下次一定會識ge!!!
我信~

~*係到又特別鳴謝幾位FD子*~

~※小鍾鍾※~

~※小木木※~

~※小貓貓※~

踩GE時間只有1個鐘
佢地一路都係到教我踩
自己踩到GE時間一定唔多
對我咁好
真係有D唔慣....
無論如何
都多謝你地啦~
*係到都特別鬧一鬧我個仔仔 - 軒*
*佢係到笑我*
*不想活了!!!*

THEN踩完就係果邊果到又玩左一陣咁
之後就又食左MMM
貓佢一如以往都係唔買跟住食人地果D
Lee種行為叫做*賤*
大家千祈唔好學呀~

之後就緊係走佬啦~
搭番81號仔
一路上又係白白痴痴的過
不過經過左馬騮山
見到D後面紅紅GE馬騮
希望佢地唔係我地GE祖先啦~
唔係我會傷心死GA!!!
比大家睇下咁啦~


係咪影得好令令呢?(唔係...-0-)

之後一路就同傻貓一齊傾傾計咁啦~
但係一路都係好白痴LO~....

之後落車
死人鍾鍾又一次冼左我地
又落錯車....
THEN就行左去LANGHAM PLACE
因為阿貓要去買筆....
咁我地咪勁好人咁陪佢去LO~
之後走果陣
搭果條電梯
望上去
見到一個好令令GE畫面
這还真係第一次呢~
真係令啦~

之後就番歸LU~

大家睇住黎啦~我下次一定會學識踩單車GE!!!






訪客留言 (返回 Cry168 的日誌)


J_o_k_e_R 於 2010-08-19 05:03 PM 發表:
c0mmEnT 路過
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yan__427 於 2008-02-27 06:57 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



#牙欣]] 於 2007-01-28 09:59 PM 發表:
蕉姐~我留cm比你la#
sor牙//遲左tim
不過唔緊要la可..kaka
真係好長__________________長牙
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



+"MisTy 於 2007-01-27 03:33 PM 發表:
wah,,好長牙><
但我都好好人咁睇晒,,
個死人背景好花牙!!
轉個令d o既~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CaThY-* 於 2007-01-26 02:41 PM 發表:
第一次留cm*v*

開心嗎`?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



[][``傻婆**雪||︱ 於 2007-01-19 09:52 PM 發表:
嘩!!!好長..
唉*今日真系好吾開心T^T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

做咩咁唔開心呀?
Posted at 2007-01-20 09:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SHAN-] 於 2007-01-18 08:20 PM 發表:
哈,,,馬騮-]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



軒 於 2007-01-16 09:29 PM 發表:
我冇笑你啊....我無辜架...你屈我... =..=
希望你下一次識啦.....[衷心希望].....= ="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

希望你係講真ga啦∼
Posted at 2007-01-20 09:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小貓 於 2007-01-16 07:57 PM 發表:
講到我甘衰-口-'''
好在係我日記度都幫你[[[美化]]]左唔少xDDD

P.S
如果你下次學唔識踩單車..
你死頂了...
我靠xDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哇靠!!!~做咩咒我唔識踩....鬼唔望你踩踩下仆x.........-0-
Posted at 2007-01-16 08:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]