今朝勁大雨牙,
咪諗住搭的返學,,,
點知咁岩見到2個fd喎(小學fd)
佢學間學校響我果間下面,,,咪諗住一齊搭同一架的士
點之等左好耐都未有車喎,,,(係無車停- -)
跟住我地打去call的士喇,,,佢話我地果到太近(近!?愉景去梁省德都近?!?!)
無奈地...其中一個fd call佢牙爸黎,,,車我地返學
太好喇,,,吾使遲咁多
都係遲10分鐘xD"
天雨關係,,,所以一律吾會記""黑點""(ya∼)
放學後...
去左補英文
今日淨係考分班試,,,睇下你入邊班@@
限時30分鐘
做哂頭果部分,,,+作左半篇文
點知發覺篇文有d...問題...
我諗住擦幾行再作,,,
點知響到雲遊""擦哂成篇喎-333333333333333333333333333333333-
成200字無左囉@@
一睇時間,,,得番3分半鐘
簡直DIN左
如果係中文就話姐,,,要我3分半鐘內作300字UP- -
跟住我勁寫勁寫
......
竟然比我作到濃縮版,,,(200字以內,,,大概)
都叫話有得交&係交一篇識睇既野-w+
其實都無乜所謂,,,補習班既分班試姐- -
發覺自己作野愈來愈叻xDD"=-=
要+油,,,(聽日排球選拔- -)
kukuku...
|