今日學校游水選拔wow
去左果個吾知乜泳池(賽馬會......)
竟然我帶頭-.-,,,超無奈囉
f.2既既然慢過我
我游蝶,,,佢地游蛙(自選的,,,牙sir話最好游蝶,,,我咪游蝶囉)
我返到幾耐下,,,佢地先返到-0-
有一次仲慢我成半個池-0-
但係check時check到我50米自40秒 0口0
咁咪仲慢過上年0口0
不過好彩未盡力-w-
好似愈來愈慢喇-33333333333333-
退步了xD"
今日同邊邊個&邊邊個fd左(費是打人地個名)
原本吾fd,,,
跟住今日fd左-w-
攰...
攰...- -
|