今日成日都係度上網同埋睇韓劇~~~
真係好好睇~~~
之前考試期間~~~我已經睇完兩個長韓劇啦~~~一個名叫<<黃色手帕>>、一個叫唔知咩向太陽~~
都好好睇啊~~~權相佑都係度~~~佢真係好靚仔啊~~~呵呵~~~

超LIKE佢~~~>///<~~~
今日睇左4隻碟~~但仲有好多未睇~~~睇完就去左訓覺覺~~~~~
不過唔夠一陣就被阿媽叫左起身~~~~因為我睇個陣時~~她就係度訓~~
我訓GE時候~~~~她就醒左~~~~真係啊~~~訓得個一個鐘~~~~
之後食完飯就睇個個情迷黑心林~~~雖然唔係好好個結局~~~但都OK啦~~~
|