上個星期排隊~著左個條比較短GE校服裙~~點知被miss wong話~~要我放長d喔~~
我以經有一條長ga啦~~~唔想呢條都長埋~~~於是就係咁諗計子滿miss~~以為她今日會check返啦~
不過好彩冇姐~~~唔知聽日會唔會呢~~唉~~希望唔會啦~~~
今日放學留左係課室考個個中文ge口試~~係準備ge時候~已經諗到點講ga啦~~但出到去唔多時間講啊~~~=_='''~~~唉~~~仲俾miss話tim~~~唉~~~~~超慘..........T﹏T.....
聽日就要比賽啦~~~唉~~~~好驚啊~~點算啊...........鳴鳴..........T_T........
|