今日好多測驗啊~~~中、英、數都黎齊~~唉唉~~~
琴晚,做功課做到9點幾~~~之後搞到10點先開始溫~~~溫中文ge時候都冇物野ge~~但一開始溫英文ge時候~~就係咁中.......眼訓........=_=~......最後~~開始溫數ge時候......已經得返半條人命........唉~~~搞到冇物溫到........結果......今日科科都.........死曬.........

中3就黎完啦~~~咁快就差唔多過曬~~~~唉~~都真係唔係好捨得~~
希望考試可以考到比較好ge成績啦
~~~~<-----不過都要睇自己溫唔溫豬~~唉~=_=~

|