好多日冇寫日記啦~~~冇計啦~~呢排考試~~~
日日都係度溫書~~~我發覺我自己夜晚係溫唔到書ga~~~溫唔到一陣就想訓~~
結果日日都要好早起身溫~~~冇計啦~~~自己攞黎ge~~~邊個叫自己夜晚唔溫喔~~~
不過有時就算"教"左鬧鐘~~~~我都起唔到身~~~=_=都唔知點解~~~
剛剛開始考個幾日~~~我隻眼就以經暴曬藍根啦~~~好慘~~~

開頭考ge時候~~都仲有d心機溫ge~~~因為諗住好快過啊嘛~~~~之後就........
考英文ge時候~~~夜晚簡直冇溫~~~早上7:幾先起身~~~結果唔夠時間溫~~~唉~~~
琴日係最後ge一日~~~11:幾溫完書~~~諗住過一陣去考埋它~~~
之後~~~開電視睇先知原來紅色暴雨~~~唔使返~~~呵呵~~~真係happy~~~^^~~
不過就要星期一考返~~~**~=_+**~~
今日~~~我同阿嘉去左身體檢查~~~~都冇物野ge~~~都ok~~~
之後檢查完就同阿嘉去左食M記~~
之後我就返左屋企~~~而阿嘉就同阿欣她地去左旺角~~~

|