今日要去紅磡新都會商場表演
我約左陳樂妍同丘卓思去沙田食野
食完就答火車去紅磡
表完演有個工作人員叫我地拎住d牌
d牌印有最能代表香港既食物..
拎到勁攰
同埋係台上面好樣><表完演就去左食野食完就同佢地影左d相=]