| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 2 月 4 日 星期五  |
| wow |
分類: 未分類 |
wow..沉日花車巡遊真係正到爆
我地2點幾同sl.佢地答西鐵去
去到無野做..4點幾食飯@@
不過臨到表演真係勁緊張同開心
勁high 行進式個陣狂拍手同say hi
又跳到kick左xd
不過算啦
今次表演真係開心死
反到去ken sir講左d野
之後派表演費xd
哈..`夢想成真`xd:D
我唔會唔記得呢句
反到去幫手拎嬲
一拎拎中r個件..算
之後拎中佢個件xd
之後比反佢
跟住去到西鐵站答西鐵走嚕
3/2..永遠唔會忘記=P
|
網主回覆
haha Posted at 2011-02-19 01:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
haha xd Posted at 2011-02-19 01:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
咁都見到xd Posted at 2011-02-19 01:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈哈 係呀xd Posted at 2011-02-05 07:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我喺電視見到你呀-v- 一見到有跳繩之後記得你都係 所以落足眼力搵你 終於比我搵到:D
|
網主回覆
哈哈 咁都比你見到xdd Posted at 2011-02-05 07:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係嫁 Posted at 2011-02-05 07:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|