今日master精英賽
sosad
勁多對手囉
仲要個個勁到乜咁
30s 79/80
3min 417
3重 20--
freestyle.............
唉 kick左勁多
好差好差
``不過我知機會只得一次
過左去無左就無左
sg唔好散啦 好唔捨得你地
咁多回憶你地真係捨得唔跳???
```我知無可能就係無可能
但係似乎我仲放唔低.
你跳freestyle 搞到我都緊張埋
加油呀sst 永遠的SUPER`~ 永遠既回憶 永遠既支持你地!!!~`