我地super girl 永遠唔會散...
我地呢排覺得無之前咁開心
所以早d出黎傾下...
我之前應成過思等1個出聲...
我發覺真係都幾難下.
因為我平時都唔係第1個講野..通常都係思講先.
不過我最終都講到=P.
一去到真係好靜..好恐怖..
跟住先笑下
最後練繩先好似之前咁
super girl....friendship forever!!