今日答車唔同韻一架
諗住係火車站等佢佢又走左去答火車
跟住我自己一個人答啦
都估到佢嬲我嫁喇
點知真係..
去到佢無理過我
跟住去到都係跑街個d
真係勁唔開心
跟住最後都無去食野
答車個陣同韻一齊
跟住傾計知道左佢真係嬲左我
之後講反就無野><
跟住行反屋企個陣諗起樂
之後sd個sms比佢
點知佢回左..
``````````````先苦後甜既之味~~>< =]