今日去左跳繩
一去到練dd3.dd4
練得唔係幾好
又比人鬧
搞到勁5開心
之後出去跳又kick哂
跳完dd speed roy s1r又話 唔洗睇啦
一定係全港最差
之後搞到勁唔想跳
之後speed relay都ok
``今日去睇強心
千禧第2=]
何30s speed100.5xd
超勁
..依嫁睇黎睇去都係我避佢咁........
我以為我走左就見唔到佢
點知見到佢之餘仲同我一架小巴
之後佢就同佢d小學fd傾計
落車就走左嚕