琴日嫲嫲話今日佢會黎我屋企 ar...好期待ar~今日朝頭早我做緊 homework ga 時候...有人"咁"鐘 ar...原來係嫲嫲 & 佢 ga 工人ar...佢哋食完飯之後...過咗一陣...佢哋就走 la...我同我 D 屋企人都極力叫佢哋 留低...最多咪留一晚 lor...聽日先走 la (我咪同嫲嫲...仲有佢 ga 工人一間房 lor...我無所謂 ga)...但係嫲嫲話唔好 wor...so 佢哋 就走咗 la~今日巧悶 AR...都冇咩好做... so 下晝 ga 時候...咪開咗部 computer 玩下 lor & 做每日一篇 ar...
今日巧悶 ar!!!!!!







今日 我阿嫲黎我屋企 ar!!!!!
lunch time ga 時候...我就同Connie , Angela ,Suki & Sharon 一齊 ar...我同 Angela 就入咗嗰間特別室(負責借野嗰間呢~)...入去睇咗一陣...就走返出黎 la...有一個高 form ga 男仔同我哋講 88 wor... But 我同 Angela 都冇理佢 lor...放學之後...得我自己一個人行返屋企咋...Because Angela 要游泳訓練 ar!!!!夜晚 ga 時候...我同我細佬 , 我阿媽 ,阿公 & 阿婆 一齊去青衣城食飯 ar...去到嗰度...跟住等埋我阿爸放工 ar...行去青衣公園 ga 時候...見到 Angela 行返去屋企...咪同佢打下招呼 lor~

