前日&琴日都冇寫日記 tim~so 今日寫返 la~ 前日係運動會~我跑咗 100米&200米 ar...好彩唔係跑包尾啫~he~he~跟住我咪好無聊咁坐喺觀眾席睇人跑步 lor...大約3:50p.m.左右 就放學 lu~本來我諗住兩點幾左右 就放學 la~點知3:50p.m.左右 先放學~真係慘 ar!!!!!!另外~今日蕉頭早 ga 時候~阿媽叫我同阿公佢去圖書館借書 wor...so 我同阿公~仲有我細佬一齊去圖書館 lor...我阿公話要借一D 武俠小說 ar~我咪去幫佢搵 lor...結果真係被我搵到 wor...Yeah!!!!最後我阿公借咗一本武俠小說 ar...我問佢仲咩唔借多一本 ar~佢話睇唔晒 wor...而我自己就借咗3本(應該都幾好睇 ga)~中午 ga 時候~阿媽話去飲茶 ar...so 大家就一齊去 la~去到嗰度...我就諗住去叫野食la~點知就被我見到謝鎮聰 ar...he~he~最衰林嘉瑩唔喺現場 la~仲被我見到謝鎮聰 ga 阿爸 tim(唔知係唔係ga)~
我哋食咗一陣~佢哋就走咗 la~哈~哈~聽日返到運動場~一定要話俾林嘉瑩知 ar!!!







哈~哈~
聽日就運動會la~
估唔到今日仲巧過琴日ar...冇功課做ar...Yeah~但係就算有功課做...聽日都唔駛交la~ha~

