今日朝頭早...我同我阿爸...仲有我阿公約咗 Angela去南葵涌做身體檢查ar...去到嗰度...見到好多個熟人ar(有2A班D人...仲有其他班或者高formD人 ar )...跟住我就做問卷 la~做緊問卷 ga 時候...D 姑娘就話要入去間房度喥高&塝重 la~~~而且仲要除鞋 tim...嗚...嗚...嗚...居然一D都冇高到ar
而體重就輕咗少少 ar
跟住就要入去另外間房度驗眼ar...睇D英文字...我居然可以睇到第五行 wor
連護士都話我副眼鏡幾好ar
~Yeah!!!!!!But 入去見護士ga 時候~佢話我ga肌骨有好少好少偏差wor....然之後再叫我去見醫生ar...再 check 多一次 wor...最後肌骨真係有少少偏差ar...佢叫我去藍田嗰度評估一下ar...跟住我就去咗登記處嗰度約時間去ar...結果約咗7月11號去ar(星期二)要請假一日去~真係慘ar!!!!!







今日去咗身體檢查 ar!!!!!
巧悶 ar!!!!
(個X字...你哋應該知道係咩la...我唔講 la)...跟住佢哋就超越我哋 la~~~返到運動場...我又係坐喺觀眾席度睇人哋比賽 la~~(Because 今日我冇比賽 ar)~今日我帶咗本書返去睇 la~本來我諗住人哋比賽ga 時候...我就拎出黎睇 la...點知原來係唔被人睇 ga...真係慘...巧悶 ar...最後比賽結果係我哋綠社攞亞軍ar...

