琴晚發完家姐脾氣 今日又唔小心激嬲佢... 唉...對住佢都唔知講咩好 其他人都冇佢咁小氣ga 好鬼小氣...=.=" 得契哥先搞得掂佢架咋.. 之後都冇乜野啦 哈哈..激親佢果時 見到佢好似想喊 勁想衝埋去錫返佢 不過冇做到... 唉.......失敗!! 之後家姐放工 佢同契哥上左我屋企 又系咁煩我...=.=" 唉...好麻煩好麻煩 好想快d到禮拜一呀 海洋公園,我黎喇 雖然去過n咁多次 不過都好好玩 今晚冇飯食 要自己煮 訓覺!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!