唉....今日好無奈...!
普通話堂又傾.數學堂又玩.中文堂又訓.英文堂又鬧.PE堂又罰!
得一堂.兩堂.三堂~冇事!
連食完飯都要比人留......................
跟住都係咁過.....放學LU....!走人~
落小食部等婷.........
之後同佢走~行左一陣就見到飛機佬.大超人.小超人AND大怪獸.....跟住就見到飛機佬VS大怪獸!
戰況激烈~
之後又一齊行....行到咁上下~就同婷去咗KFC!休息休息~
坐到五點幾就走~之後又要番屋企~SO!番到屋企就沖涼喇~
六點左右...牙咩叫我拎D嘢俾佢~要我五分鐘到!好采趕到~
俾完之後就番番屋企~~~~
番屋企途中打咗俾婷婷~傾咗陣!
番到屋企樓下...見到牙豆......食緊煙!哈哈~
|