好鬼死熱呀~今日都唔知做咩事....咁鬼熱!
上堂都冇心機~不過呢排我好專心咁聽書........
為咩?為考試囉~唉!
仲要今日係有PE堂~真真真係好熱!成身濕哂LU ><
英文竟然有測驗.唔記得溫書呀!算啦....唔理佢喇!
電腦堂...訓咗覺........又係俾D片的地睇!都唔係教書ge~
放學同婷係學校留咗陣!
之後去咗KFC坐~哈哈!
見到老趙同佢條女係度.....好似食緊嘢咁!
我同婷就即走.....我就番屋企LU!