今日有D累吧~都唔做D大動作GE嘢!
今日又要係無冷氣日喎……變態架~
上視藝堂~牙SIR俾操行分!佢俾咗A-
FOR ME~哈哈!
之後聽到一個牙SIR講錯嘢!!''寶礦力特水''
應該係寶礦力水特至啱~
好好笑喎!之後唔出聲就走~
跟住數學測驗.....好采有睇過吓!都叫識~
跟住食飯之後.婷落咗樓下~
佢上嚟個陣.終於提起勇氣......和老婆抱抱先~
之後上個兩堂都冇人聽書......
放學...........婷要去DT室~
SO 我係學校等佢~
佢做完D嘢就同佢一齊走喇~
番到屋企................打機LU
相簿又加咗D相~得閒就去睇吓啦!
|