今日好無聊。。。。又落雨
好似落咗好耐咁喎~食麵中!
之後又開電腦.....上咗D冇色情成分GE論壇~
玩D小遊戲~好好玩!
跟住開始做功課LU~唔識做作文!
好難作囉!
整咗個地台~放GUNDAM同埋D武器!
整咗好多武器!!!!!!
俾牙咩話....佢話''你有冇咁多訊息呀.....完未呀?''
震你又唔理~
哈哈~煩死佢!睇緊股票個陣~
手機又用得番~正PK!成日CUT我張卡!