還番尋日的~
好悶............又係落雨!
不過我都係四圍去~好似去左千色!
行完就走~無奈!
今日......老趙有番!又要排隊.....真黑仔~
之後上咗四堂連堂~科學.數學.中文.英文!
數學又有測驗!中文又有咩咩評估~
做完份中文之後就訓咗覺~好好訓!
之後上英文堂......玩.玩足兩堂!不過D嘢都重識~
唔係遲D考試就........
放學....同婷走!
行到出門口先急....但係又唔想番學校喎!
咁梗係上公園啦~
痾完就同婷係公園玩咗陣!哈哈~
之後去咗廣場行~見到肥婆.M如.波羅~
佢地同婷揮手....我都見唔到~
之後我都有同佢地揮吓手!
|