今日冇野測,係唔錯嘅日。上完頭三堂之後,到小息,我又去玩Billy,今次好多人加入。我地又係話封佢IP,扣佢錢咁。但阿Dick仲勁,佢話佢自己研製咗一種「Aletgg9」嘅新病毒,要send俾Billy。佢真係信,追住我地話話唔好呀!!佢真係好單純。Then到英文堂,又睇個傻仔食麥當勞。我借睇唔到為藉口,搬到去同Issac坐。佢地話玩包剪x(唔識打)輸咗要解衫紐。我聽到幾有吸引力,就試下玩。開頭我都佔於上風,冇輸過。但我自輸咗一盤之後,就一直輸落去。一解再解,解到我得返一粒紐。個陣時真係可以睇到我上半。淫Mark仲話,解到冇得再解,就要拉褲鍊。我即刻認輸,唔玩。就係咁就放學。放學,我冇去打波,留係課室玩。見到有D人係度打牌(撲克)就玩埋一份,又玩挫大2同鬥地主。不過最經典嘅部份莫過於係x棉胎(又唔識打)真係超刺激。當中嘅樂趣表達唔到。就係咁喇!!!!
留CM
|