今日起身同平時唔同=,=因為今日唔覺得眼訓=o="v跟住就去佐
。。>>>>>跟住就去佐搵同學
一齊去佐搭車啦!~返到學校....就好似平時咁onQQ咁坐係到等打鐘=,="打完鐘我就返佐個企位到企啦,跟住我周圍
望.......>22<細仔同錦仔終於返黎啦。。嘻嘻嘻..........................哈哈哈...............哇卡卡><"
到佐查校服既時候,我好驚佢地捉我出去...我 d頭髮太Q長啦.....捉佐出去要扣一分架>m<".....但每次我都好好彩,
捉我唔到.哇卡。。。到佐返室室上堂啦,我就靜靜地聽佐佢一個鐘零十分鐘係到發乜風^o^
到佐小息我就出佐去走廊去搵細仔傾計加吹水啦,我問佢停佐幾日課覺得點。佢話開心囉,跟住我問佢上次咩事佢話
d兄弟比人串.....跟住去打串佢 d兄弟既人啦.....比人打過個我又識喎....識過個比人圍喎...咩都唔夠打啦,係咪先。
跟住又問佢扣幾分,佢話扣17加小過囉,哦!
唔知點解呢我每次行過佢個班防,佢都搞到我好鬼好笑個波=m="v
到佐食午餐,今日午餐係意粉........平時過 d意粉都唔係好好食...但今日過 d好食佐喎。。。食完啦我就落佐去打球
,打完球就上返去上堂啦。到佐生活教育既時候我玩得不知幾開心,同 d fd有男有女吹水吹得開心到碌地呀。哈哈
到佐放學我就同 d fd一齊行路返黎屋企,返到黎就即刻開機上網。。。。跟住食晚飯,食完就繼續上網。!!
今日到此為止!!!@_@
你地睇完之後要回呀,唔回你地會死得好慘>>>>>>>>>>>>>>哇卡卡

|