.*XanGa*. .*loGin*. .*My xAnga*. .*reAd my pf*. .*aDD me*. .*subscribers*. .*Subscriptions*. .*edit Look n feeL*. .*sigN out*. .*Designer'S XanGa*.
2005 年 10 月 2 日  星期日   晴天


係屋企好悶咁係到打機!!! 分類: 未分類

今日係星期日,我特別遲起身,我一起身就開電腦打啦。。

打到12點幾呀媽就整野比我食啦,跟住我就繼續上168fun到睇野啦。。。

睇到1點幾就出佐去網吧追人還錢@@v啦,點知去到搵唔到佢喎,唉!仲以為佢係信得過................

跟住係間網吧玩佐1粒鐘火線啦。。。玩完之後去佐買雪條食啦,跟住就返佐屋企啦,返到黎見到

bb岩岩食完m記喎...........唉.........好過唔出街啦。。。

之後我就食佐個公仔面.......食完之後去佐住5樓朋友屋企睇碟。。。。。

一睇就睇佐3粒幾鐘.......我鐘佐喜瑪拉亞星、同逃學威龍2。。。。。

睇完之後就返佐屋企食晚飯,食完飯之後諗住開電腦打日記呀。點知開唔著喎,唉!跟住我試下開住擺係到,

點知開到喎...幾開心呀。之後我就打今日既日記啦!!!!!