哇啦啦.
今日超開心呀~
第一堂Math,何sir冇返..黎咗個代課老師
然后我地幾個就系后邊hea..傾計果d
后邊強強開始折心心
又教埋老公仔折..^^
然后我啦,米奇又加入,最后大旭都加入^^
哈哈..好似細個上手工課咁..全部系度折心心^^
哩個,就係老公仔既作品啦! 
哇咔咔..係佢第一次折心心呀!^^ (雖然佢覺得5靚,但我已經好開心,好感動啦~)
然后送咗比我~超超超超超級開心呀!
老公仔講過,10蚊里面加個1蚊,係11,代表一心一意
哇咔咔~小息果陣笑到傻呀
Econ堂,第一次見到我份卷系最面(最面代表最高分架~)
好難得,,^^
不過后邊miss好似有d分改錯咗..高佬同我同分><
我既第一名冇咗啦
PE堂,落雨..
所以我地入G01室上,玩兵乓波~
我又坐足成堂系度hea=.=
之后既通識堂又繼續hea=.=
放學之后,中文Oral,
為咗讀好佢我請教咗好多人!
多謝各位既幫助^^
然后考完miss話我進步咗好多~
哇咔咔..超開心呀~
再次感謝教我讀字既人^^
哈哈..今日係美好的一天!
希望日日都咁美好啦~
|