蝶、私人世界
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 1 月 4 日  星期一   寒冷


2010-01-04 尷尬 分類: 蝶、

放完圣誕假啦,

哩個假期玩的好開心,真係好5習慣返學校既日子

同埋..就黎考試了><

好無奈..

要開始好比心機咁去溫書啦!

不過,,我仲欠缺一顆安靜既心.=.=

 

今日渣古都知道我地心散,

同我地講咗好多嘢..又講起佢以前拍拖既事..

果然..講起哩d嘢,佢就會扯到我身上=.=

我都無奈曬><

講親拍拖佢就會望過黎,然后全班就會望住我

我每次都囧咗><

渣古話,佢后悔咗咁早拍拖,但係,有d嘢做咗就係做咗,

一齊咗就係一齊咗..冇得返轉頭..

果陣覺得奇怪,點解要無拉拉講哩d渦=.=

阿珠后邊講返,話渣古係希望我會好好珍惜,

真係咁樣?

 

今日派咗中文閱讀卷,

63.5/90

算一個5錯既分數,但係比明康少呀

5開心><

 

放學,測Econ,溫得5多,但都算答到d問題既..

希望5會太低分啦..

 

然后我地辦法被“征用”,

只可以落canteen溫書..

今日同馬仔一齊做功課果陣,

魚蛋彈出句:“點解覺得你地好似結咗婚十幾年果d咁,好似直接跳過熱戀..“

=.=

Maybe,平平淡淡咁,才是最真實的幸福呢?