放完圣誕假啦,
哩個假期玩的好開心,真係好5習慣返學校既日子
同埋..就黎考試了><
好無奈..
要開始好比心機咁去溫書啦!
不過,,我仲欠缺一顆安靜既心.=.=
今日渣古都知道我地心散,
同我地講咗好多嘢..又講起佢以前拍拖既事..
果然..講起哩d嘢,佢就會扯到我身上=.=
我都無奈曬><
講親拍拖佢就會望過黎,然后全班就會望住我
我每次都囧咗><
渣古話,佢后悔咗咁早拍拖,但係,有d嘢做咗就係做咗,
一齊咗就係一齊咗..冇得返轉頭..
果陣覺得奇怪,點解要無拉拉講哩d渦=.=
阿珠后邊講返,話渣古係希望我會好好珍惜,
真係咁樣?
今日派咗中文閱讀卷,
63.5/90
算一個5錯既分數,但係比明康少呀
5開心><
放學,測Econ,溫得5多,但都算答到d問題既..
希望5會太低分啦..
然后我地辦法被“征用”,
只可以落canteen溫書..
今日同馬仔一齊做功課果陣,
魚蛋彈出句:“點解覺得你地好似結咗婚十幾年果d咁,好似直接跳過熱戀..“
=.=
Maybe,平平淡淡咁,才是最真實的幸福呢?
|