今日,都算幾特別既一日既..
今朝早11點返咗學校考PE,
然后約咗黎杰and明康一齊食飯,準備一齊去踩單車既
結果食完飯,返到樓下,點都搵5到部單車渦><
勁無奈咯=.=
結果冇辦法啦,我唯有5去><
后邊我就去咗老公仔果邊唱K,
哇咔咔,第一次同你合唱到啦^^
好開心.∼
Um..至于踩單車,唯有等下次先啦><