蝶、私人世界
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 1 月 28 日  星期四   晴天


2010-01-28 呆滯 分類: 蝶、

今日係派咗卷既第二日..

全部成績都出曬,

同之前冇咩5同..

 

中文仍然算係我既驕傲.不過作文,我都係5夠滿意..

 

 

數學雖然今次合格,但對于我黎講係5夠既.

我知道以后學既會越來越難,我需要比以前更加認真,

 

英文和通識都5合格,不過都算係預料中既事,

 

出乎意料既係旅游&經濟,

接近考試期間,我擺咗好多心機系T T度,對于Econ卻接近放棄.

成績出黎,T T令我好挫敗,但Econ成績卻意外既算高分..=.=

天意嗎?

 

今日英文默書,

我為此特登朝早6點幾起身背書,

結果今次miss卻換咗個形式默書,

結果可想而知,我又係失敗既><

其實有時覺得自己系Eng方面真係真係好失敗,

有時覺得,就算我放再多既心思落去,都無補于事...

那結果還是一樣的..

覺得好可悲..

真係有好down 好down既feel,

點解好似我既付出得5到應有既回報?

我想,會這樣只有我自己明白,

我敗給了自己既5夠努力,但..我控制5到自己,我可以點做?

唉~

 

不過,我都係好多謝Chicee,Zachary and Michael,明康

你地一直都好努力咁幫緊我,多謝你地.

另外,老公仔都成日會系精神上比好多支持我,多謝老公仔

 

雖然今日一直都5係好開心,

不過放學之后去買咗我最最中意既朱古力^^

食咗之后心情好咗好多..

哇咔咔.原來自己中意既嘢會有一種奇特既魔力,

可以令我開心返~

下次心情5好,就去買朱古力比自己啦^^

不過..都係需要控制下先得,5想再肥啦><