今日係派咗卷既第二日..
全部成績都出曬,
同之前冇咩5同..
中文仍然算係我既驕傲.不過作文,我都係5夠滿意..
數學雖然今次合格,但對于我黎講係5夠既.
我知道以后學既會越來越難,我需要比以前更加認真,
英文和通識都5合格,不過都算係預料中既事,
出乎意料既係旅游&經濟,
接近考試期間,我擺咗好多心機系T T度,對于Econ卻接近放棄.
成績出黎,T T令我好挫敗,但Econ成績卻意外既算高分..=.=
天意嗎?
今日英文默書,
我為此特登朝早6點幾起身背書,
結果今次miss卻換咗個形式默書,
結果可想而知,我又係失敗既><
其實有時覺得自己系Eng方面真係真係好失敗,
有時覺得,就算我放再多既心思落去,都無補于事...
那結果還是一樣的..
覺得好可悲..
真係有好down 好down既feel,
點解好似我既付出得5到應有既回報?
我想,會這樣只有我自己明白,
我敗給了自己既5夠努力,但..我控制5到自己,我可以點做?
唉~
不過,我都係好多謝Chicee,Zachary and Michael,明康
你地一直都好努力咁幫緊我,多謝你地.
另外,老公仔都成日會系精神上比好多支持我,多謝老公仔
雖然今日一直都5係好開心,
不過放學之后去買咗我最最中意既朱古力^^
食咗之后心情好咗好多..
哇咔咔.原來自己中意既嘢會有一種奇特既魔力,
可以令我開心返~
下次心情5好,就去買朱古力比自己啦^^
不過..都係需要控制下先得,5想再肥啦><
|