蝶、私人世界
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 3 月 12 日  星期五   時晴時雨


2010-03-12 疑惑 分類: 蝶、

今日去咗香港科技大學參觀.

果度真係好靚好靚..

有我最最中意既海,有沙灘..

很浪漫呢..~

 

科大真係好大好大..

但佢地都話中文大學更加大..

有d囧..

好似我哩d路癡,就算真係咁好彩考到大學,會5會分分鐘蕩失路?

個答案係,100%會-.-

 

我明白學校點解要帶我地去參觀大學啦~

係想激勵我地考大學既動力..

只可以說,學校成功咗,

至少成功激起咗我考大學既欲望..

 

Um..很可惜.科大冇我想讀既科目.

中大...係一個好難好難入既大學..

maybe City 有機會掛..希望啦,

 

點都好啦,我要比心機,!