今日去咗香港科技大學參觀.
果度真係好靚好靚..
有我最最中意既海,有沙灘..
很浪漫呢..~
科大真係好大好大..
但佢地都話中文大學更加大..
有d囧..
好似我哩d路癡,就算真係咁好彩考到大學,會5會分分鐘蕩失路?
個答案係,100%會-.-
我明白學校點解要帶我地去參觀大學啦~
係想激勵我地考大學既動力..
只可以說,學校成功咗,
至少成功激起咗我考大學既欲望..
Um..很可惜.科大冇我想讀既科目.
中大...係一個好難好難入既大學..
maybe City 有機會掛..希望啦,
點都好啦,我要比心機,!
|