|
|
2010 年 4 月 24 日 星期六  |
2010-04-24  |
分類: 蝶、 |
今日,上午起身之後,去咗跳舞,
本來哩排都有d鬆懈,不過今日教咗新舞呀.
好似話,學完7月份有可能出show架,
嗯.咁我要比心機先得^^
下午,老公仔過屋企黎陪我,
後邊我摞出姑姐上次去台灣帶比我既禮物--好多支麥芽糖!好靚靚架~
後邊我地食麥芽糖啦,
好搞笑,d麥芽糖會自己跌落黎,然後遲到我隻手周圍都係,於是乎我又痴系老公仔手上,
哇咔咔~好好玩呀.
然後我地一齊去洗手啦.
出返黎繼續食..今次仲死,竟然5小心遲系我頭髪讀=.=
然後我又入返去沖頭><
老公仔就系咁笑我渦><衰人~
但後邊佢都幫我手沖頭..哈哈,
我望到鏡裡面既我地,感覺很溫馨^^
哩排..聽到一個又一個關於2012預言既文章,
又或者係邊度邊度會地震既預兆,
等待我們的會是什麼?
聽說,有可能是毀滅
聽說,有可能出現0度空間
聽說,有可能會被外星人統治..
太多太多的謠言了,到底什麼是真的?
我想,只有到那時才知道了吧.
無論如何,最重要的,是現在好好珍惜身邊的一切,
即使那一天真的滅亡了,至少,我無悔,便足夠!
`
|
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 179 | »
|