11日既復活節假期,就咁過去了
一號:
放假就生日,第一日就玩到顛曬
二號:
想去踩單車,可惜落雨,,不過還好,果日有老公仔陪咗我成個下午
三號:
老公仔陪我出去買手機比媽媽,買完破產了><
四號:
坐車過深圳,媽媽收到手機,很開心,
五號~七號:
全日系屋企,連樓下都冇落過,悶到爆
八號:
坐車翻香港,翻到黎都6點幾了,咁就過咗一日
九號:
翻學校補中文,補咗成日,然後仲留低做功課做到8點,,
十號:
去屯門練舞,然後又繼續翻學校趕功課,
十一號:
對住英文對咗成日,我既復活節假期以趕功課收尾><
|