今日既行程鋪排得好密..
上午--練舞,
到咗2點左右,等阿渣老公.
雖然今日5係佢正日既生日,不過都係祝我親愛的生日快樂!^^
送比阿渣老公既禮物.希望你中意!
本來打算去BBQ,但可惜等咗好耐..最尾都係冇食到就趕住走了.
等既過程中,好悶..
自己出去睇海,
獨自看海,我又是懷著怎樣的心情?
感覺天空有點灰灰的,想下雨的感覺.
后邊去咗宗源屋企打邊爐..
竟然係我,阿珠,嘉儀3個女仔去買嘢..凄慘><
后邊打邊爐打到好耐..好熱鬧,食咗好多野..