今日好多BAFS既同學仔都去曬年宵..
覺得少咗好多人,連食飯都變冷清咗..><
好5慣tim~
今日老公仔都冇返學..><
唉~
5知做咩啦今日,個胃無拉拉又痛..
到今晚都仲系度痛..><好辛苦..
今日放學之后,同嘉儀,米奇,阿珠一齊去咗元朗年宵,
一齊去支持我地學校呀嘛∼^^
去到果度,然后我地就去玩咗既d攤位,買咗d嘢~
我地既收獲^^
阿珠既馬騮朱古力..好得意呀^^
我地既收獲
阿珠贏既禮物..超得意既火柴擦膠..
我同嘉儀既"情侶筆"^^
我睇仲咗蕃薯果個攤位既小小玫瑰花呀><超得意,
可惜呀,我丟樽丟5中><
唉~都幾可惜><
玩完之后,我地一齊去咗食牛腩面,我第一次系HK去大排檔食嘢呀∼超激動∼
然后米奇系咁搞爛gag,阿珠笑到傻..超搞笑..
然后我地就去咗行街街..^^
都算幾開心既∼係好滿足既一個夜晚^^
返到屋企,老公仔話佢又整傷咗..><
唉~真係無奈..我都5知可以話佢咩了..
下次小心d啦><
|