蝶、私人世界
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 2 月 6 日  星期六   晴天


2010-02-06 開心 分類: 蝶、

今日好多BAFS既同學仔都去曬年宵..

覺得少咗好多人,連食飯都變冷清咗..><

好5慣tim~

今日老公仔都冇返學..><

唉~

5知做咩啦今日,個胃無拉拉又痛..

到今晚都仲系度痛..><好辛苦..

 

今日放學之后,同嘉儀,米奇,阿珠一齊去咗元朗年宵,

一齊去支持我地學校呀嘛∼^^

去到果度,然后我地就去玩咗既d攤位,買咗d嘢~

我地既收獲^^

阿珠既馬騮朱古力..好得意呀^^

我地既收獲

阿珠贏既禮物..超得意既火柴擦膠..

我同嘉儀既"情侶筆"^^

 

我睇仲咗蕃薯果個攤位既小小玫瑰花呀><超得意,

可惜呀,我丟樽丟5中><

唉~都幾可惜><

 

玩完之后,我地一齊去咗食牛腩面,我第一次系HK去大排檔食嘢呀∼超激動∼

然后米奇系咁搞爛gag,阿珠笑到傻..超搞笑..

然后我地就去咗行街街..^^

都算幾開心既∼係好滿足既一個夜晚^^

 

返到屋企,老公仔話佢又整傷咗..><

唉~真係無奈..我都5知可以話佢咩了..

下次小心d啦><