今日環校跑..
呼~真係好攰!
記得上次環校跑練習,跑到我死死下..
今次亦都差5多..
不過,值得驕傲既係,2次跑步,我都一直一直堅持住,
我始終在心里默默同自己講,5好停..
雖然我知道自己既能力大概去到邊,但我5想放棄..
最后,我都係完成咗今次既環校跑..
唉~聽日肯定就全身痛啦><
但聽日竟然仲有PE堂..唉~