蝶、私人世界
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 2 月 12 日  星期五   晴天


2010-02-12 呆滯 分類: 蝶、

仲有幾個鐘,我就要坐車返鄉下了.

感覺好奇怪,冇咩特別期待.但都冇特別不舍.

平平淡淡咁..

只不過5想自己坐車坐成7個幾鐘,,至少我覺得係一件好凄慘既事..

不過冇辦法..如果5係,個代價就係自己系HK過年&情人節,

一個冇屋企人既新年or一個冇情人既情人節,

都係一件好凄慘既事,

仲要系同1日,

5可能接受到,

 

返去幾日,19號會返黎,

希望返去可以林通一d嘢,

可以開開心心咁過,

想見下好耐都冇見既fd,

想返去玩到癲.

但同時亦希望5好令自己忘記學業.

 

香港的朋友仔,提前同你地講聲:新年快樂呀!

天氣轉冷,好好照顧自己吧!