仲有幾個鐘,我就要坐車返鄉下了.
感覺好奇怪,冇咩特別期待.但都冇特別不舍.
平平淡淡咁..
只不過5想自己坐車坐成7個幾鐘,,至少我覺得係一件好凄慘既事..
不過冇辦法..如果5係,個代價就係自己系HK過年&情人節,
一個冇屋企人既新年or一個冇情人既情人節,
都係一件好凄慘既事,
仲要系同1日,
5可能接受到,
返去幾日,19號會返黎,
希望返去可以林通一d嘢,
可以開開心心咁過,
想見下好耐都冇見既fd,
想返去玩到癲.
但同時亦希望5好令自己忘記學業.
香港的朋友仔,提前同你地講聲:新年快樂呀!
天氣轉冷,好好照顧自己吧!
|