呼~終于都返到HK啦,
不過前幾日上5到網,無奈..
坐車返黎坐咗11個鐘到,攰到我呀><
一返黎,嘉儀就約咗我出去做功課,
結果幾個fd一齊通頂..
我都超佩服我自己,
可惜,我都係病咗..
今日終于打算去睇醫生了.
今日係我同佢99日,路過既朋友,希望得到你地既祝福!多謝曬~