琴日打電話比婆婆婆了,
...很無奈..
每次聽到既,都係佢無力把聲..
我系HK,咩都做5到.
每次打電話回去,心情都好復雜
其實我5想打回去,真係不想
我承認我既懦弱,我承認我害怕
我驚我每次打返去,聽到既就係婆婆用佢虛弱把聲同我講她邊度5舒服.
甚至同我說,佢想放棄...
我只可以一次又一次同佢講..5要林咁多,會好架,會沒事架..
我好明顯地感受到,婆婆想放棄既感覺..
但係,我真係力不從心.
我可以做咩?我咩都做5到..
婆婆,其實你知5知?
你每次話我知你邊度5舒服,我既心都會狠狠痛一次.
點解你會有想放棄的念頭?
你點可以有咁的念頭?
我地一家人都希望可以治返好你既病,每一個人都堅持著=緊,
點解你5摞出你既勇氣去堅持?
婆婆..我知道,由細到大,你都是好錫好錫我
咁我可5可以自私一次?
你就當為咗我,努力堅持落去好5好?
就好似上次我同你講,我宜家仲讀緊書呀.
如果你放棄咗,5通你要我都同你一起放棄嗎?
你仲要跟公公來香港旅游,
你仲要睇住我畢業,
你仲要睇住我結婚...
仲有好多好多..
你都忘記了嗎?
婆婆,求下你,堅持落去,好5好?
|