蝶、私人世界
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 1 月 9 日  星期六   寒冷


婆婆,求你堅持落去,好嗎? 傷心 分類: 蝶、

琴日打電話比婆婆婆了,

 

...很無奈..

每次聽到既,都係佢無力把聲..

 

我系HK,咩都做5到.

 

每次打電話回去,心情都好復雜

其實我5想打回去,真係不想

我承認我既懦弱,我承認我害怕

我驚我每次打返去,聽到既就係婆婆用佢虛弱把聲同我講她邊度5舒服.

甚至同我說,佢想放棄...

 

我只可以一次又一次同佢講..5要林咁多,會好架,會沒事架..

我好明顯地感受到,婆婆想放棄既感覺..

但係,我真係力不從心.

我可以做咩?我咩都做5到..

 

婆婆,其實你知5知?

你每次話我知你邊度5舒服,我既心都會狠狠痛一次.

點解你會有想放棄的念頭?

你點可以有咁的念頭?

我地一家人都希望可以治返好你既病,每一個人都堅持著=緊,

點解你5摞出你既勇氣去堅持?

 

婆婆..我知道,由細到大,你都是好錫好錫我

咁我可5可以自私一次?

你就當為咗我,努力堅持落去好5好?

就好似上次我同你講,我宜家仲讀緊書呀.

如果你放棄咗,5通你要我都同你一起放棄嗎?

你仲要跟公公來香港旅游,

你仲要睇住我畢業,

你仲要睇住我結婚...

仲有好多好多..

你都忘記了嗎?

 

婆婆,求下你,堅持落去,好5好?