|
|
2009 年 12 月 25 日 星期五  |
圣誕快樂!  |
分類: 蝶、 |
各位朋友,
圣誕快樂啊!
琴晚係平安夜,
我同佢一齊去街街,哈哈^^
行咗成日,然后夜晚我地去咗尖沙咀倒數
『平安夜,有你在身邊,很幸福!』
然后我地去咗某個人屋企啦,
小晴佢地都系度,我地去到就睇電視,
但我地果陣就已經好攰啦.坐系沙發度都就黎訓著><
4點幾,我地就返咗屋企
然后我就一直訓到今日5點幾先起身
哈哈,哩個就係我既圣誕節啦!^^
|
« | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | ... | 179 | »
|