今日係我去參加HK Young Ambassador Scheme既第一日.
7點半起身,好似返學咁,對於放緊假既我來講,係一件好痛苦既事.
而且要去到沙田圍咁遠=.=
約埋佩嫻一齊返去,結果因為我地冇上網睇地圖,蠢咗..轉咗幾次車先到
去到之後啦,大家開始分組坐
我分咗去第17組. 
之後,大家開始傾計啦,
我地租暫時有11個人,聽日會來多個,
我地首先玩咗d自我介紹既遊戲啦..--爭凳子.
然後,每一個組都要整一個牌,再林口號果d
之後每組都要上台去show自己果組既牌&口號.
我地呢組既口號係:
At 17,我最堅
走到邊,我都in
義工行動我做先,
服務時數我最癲.
好客之道 sure win!
之後係lunch time~出咗去飲茶~
返黎之後,就係勁沉悶既講座,雖然邀請咗d旅遊界知名既人士來介紹,但都係覺得好悶.
再之後就由Gigi&Martin去介紹呢個活動,
當聽到事後要寫500字,仲要係英文既功課,我真係囧咗.=.=
睇來呢個活動5容易呢.
不過都係盡力啦!
呢d係部分組員既相相:

佢地都好nice!我地一定會合作愉快!^^
|