蝶、私人世界
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 7 月 13 日  星期二   晴天


HK Young Ambassador Scheme Day 1∼ 疲倦 分類: 蝶、

今日係我去參加HK Young Ambassador Scheme既第一日.

7點半起身,好似返學咁,對於放緊假既我來講,係一件好痛苦既事.

而且要去到沙田圍咁遠=.=

約埋佩嫻一齊返去,結果因為我地冇上網睇地圖,蠢咗..轉咗幾次車先到

 

去到之後啦,大家開始分組坐

我分咗去第17組.

 

之後,大家開始傾計啦,

我地租暫時有11個人,聽日會來多個,

我地首先玩咗d自我介紹既遊戲啦..--爭凳子.

然後,每一個組都要整一個牌,再林口號果d

之後每組都要上台去show自己果組既牌&口號.

 

我地呢組既口號係:

At 17,我最堅

走到邊,我都in

義工行動我做先,

服務時數我最癲.

好客之道 sure win

 

之後係lunch time~出咗去飲茶~

返黎之後,就係勁沉悶既講座,雖然邀請咗d旅遊界知名既人士來介紹,但都係覺得好悶.

再之後就由Gigi&Martin去介紹呢個活動,

當聽到事後要寫500字,仲要係英文既功課,我真係囧咗.=.=

睇來呢個活動5容易呢.

不過都係盡力啦!

 

呢d係部分組員既相相:

佢地都好nice!我地一定會合作愉快!^^