今天一早返祈禱會,不過都係遲左少少
雖然祈左一陣,但都感動到流眼淚
祈完就講星期五出隊既時間表...
下個禮拜仲要每一日都出2場...祈少陣禱都大獲野..
祈完練drama,真係有d悶 - -
係度記位記位同埋記位...
聽日仲要作最壞打算2點練到6點
完左去春田食野,其實唔係幾想去,因為覺得幾難食
完左同阿洛,啟哲,奧巴馬睇戲...2點幾 hea到4點幾...陰公
仲要睇到最尾悶到訓著左= =咁就35蚊...
唔經唔覺已經寫左6日blog 到遲d睇返既時候
可能會笑返自己當時既幼稚或者回憶返當日係點樣心情
呢個係寫blog既好處
我要每天每刻都讚頌 祢是神 祢施恩典 祢手相牽 令我滿有信心
忽然諗起呢首歌!歌詞真係寫得好岩
|